سلام 

این روزا خیلی داره سخت میگذره ولی مهم اینه که داره میگذره

خیلی بده که آدم یه جایی جواب داشته باشه ولی نتونه جواب بده

خدایا فقط تموم شه فقط اینو ازت میخوام

دیگه یواش یواش دار خسته میشم نه از اینجا موندن نه از اینکه ...........

برا همینم دوست ندارم خاطره ی این روزا ی سخت تو ذهنم هک بشه و مکتوب باقی بمونه

خودم قبول کردم باید تا آخرشم پاش واسم قبول من تسلیم فقط اینکه تموم شه و دیگه برنگرده

اینجا راحتم به خدا نه که بگم  ....... نه نه به خدا فقط اینکه تموم شه

خیلی کم طاقت شدم

خیلی زود رنج شدم

خیلی زود حوصله ام سر میره

خیلی زود میزنم زیره گریه

خیلی زود ...........

خیلی زود دلم میگیره

 

.....................................

..............................

....................................

خدایا فقط زود تمو شه به سلامتی

بازم شمارشه معکوس داره شروع میشه

فقط اینکه

برای دیدنه تو ثانیه هارو میشمارم

...............................

یکی از امتحانامم دارم زود تر از بقیه میدم

فقط برای اینکه .............

فردا صب عمه مم اینا میان اینجا یه ساله ندیدمش

یه ساله که هیچ کی و ندیدیم !

خودمم باورم نمیشه

چقد زمان زود و گاهی دیر میگذره نه؟

شمام برام دعا کنید زود تموم بشه

دیگه خسته شدم

زندگی یه نه ؟ چه میشه کرد

خوب و بد داره و باید با هر دوش ساخت

آخی یه ذره راحت شدم

زندگی همینه

باید تموم امتحانام و خوب بدم

باید ترم بعد ۲۳ واحد بردارم

باید  ............

 

فعلا تا بعد