سلام

دلم خیلی برای وبلاگم تنگ شده بود

همش دنبال یه فرصتی بودم بیام و بنویسم

این چند روز خیلی سرم شلوغ بود درس و دانشگاه و عید دیدنی و اومدن من و..... همه چی باهم قاتی شده بود

کلی تحقیق باید انجام بدم

همه چی عوض شده

حتی ۲۰۰ تومنی

رفته بودم لوازم تحریری موقع حساب کردن ۹ تا ۵۰۰ دادم

آقاهه یکی یکی همه ی اونا رو نیگاه کرده  یکیشو به من داده میگه خانم گوشه نداره

گفتم بله؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت گوشه نداره  عوضش کنید

اولش فکر کردم شوخی میکنه

چقد ..............

اصلا یه چیزایی ادم میبینه شاخ در میاره

تا بعد

نظرات 8 + ارسال نظر
علی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام...
این مدت جاتون خیلی خالی بود.
کاش از اونجا بیشتر مینوشتید.
یا علی

صدف{خواهرت} جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ب.ظ

راست میگی منم اومده بودم همه چی برام یه جوری بود ....ولی بعدش همه چی برام عادی شد.....عادت میکنی به این وضعیت نگران نباش....

بانو جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام ..خوبی ؟ خوشی ؟سلامتی ؟سر حالی ؟ ..خوش اومدی عزیز. ببین من فردا ظهر میرم .دیگه برم سر درس و دانشگاه .ببین یادت نره هفته دیگه میام .تو هم با آبجی جان و همسر گرامشون تشریف بیارید خیلی خوش حال میشیما ..گفته باشم .وقت ندارم و نشد و مهمونی دعوتم و هزارتا بهانه هم یخدی ..فعلا که اگر بار گران بودیم که رفتییییییییییییییم . اگر نا مهربان بودیم (( که هستیم حتما )) رفتیم ...سلام به صدف هم برسون ..راستی وقت کردی بزنگ خوش حال میشم ( البته شبا زنگ بزن اگه خاستی زنگ بزنی چون کلاس دارم تا غروب .))مرسی ..فعلا به در پناه خدا باشید ..یا علی...

محمدعلی خداپرست شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://mohammadali.blogsky.com

سال نو، باشد ای خدای مجید
سال بی‌جنگ و سال بی‌تهدید
کسی از خون دیگری نمکد
خونی از بینی کسی نچکد
خلق گمراه را هدایت کن
به مریضان شفا عنایت کن
هر کسی خیری آرزو کرده
آرزویش شود برآورده
خلق را نعمت از کرامت ده
دل شاد و تن سلامت ده
مکن از بهر رفع مایحتاج
هیچ‌کس را به چون خودی محتاج
گر بر این باوری تو هم به یقین
با من از صدق دل، بگو آمین

سایه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام خوبی امیدوارم همیشه فرصت کنی و بنویسی موفق باشی
از این که به من سرزدی ممنون
راستی آیدی من هک شده ومن اد لستهام و ندارم من و باایدی جدید اد کن ممنون sayeh_k79

بانو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام ..بابا بیخیال دویستیه هنوز گوشه ندار ه؟؟؟بنویس دارم میرما ...

[ بدون نام ] جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ

فردا میرم ...خدانگهدار تا نمیدونم کی ...مراقبه خودت باش عزیز..

بانو جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم خیلی تو مشهد یادت کردم ..سایه هم کلی سلام رسوند به همتون ..خدانگهدارت ..دعام کن عزیز..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد