سرما خوردگی

سلام به همه ی دوستای خوبم

چشمتون روز بد نبینه توی این بیست سال زندگیم اینجوری سرما نخورده بودم تب و لرزه شدید و گلو درد و ....الانم بهترم  اینجام که قربونش برم اصلا آمپول و اینا تو کارشون نیست وگرنه من زودتر خوب میشدم

از .. به این ور همش مریضم هی خوب میشم دوباره یه مدت بد صدام میگیره علتشم واکسن نزدنه صدفم همین جوری شده آخه سه ساله پیش زده بودیم نباید دیگه مریض میشدیم ولی اونایی هم که واکسن زدن همچنان مریضن

بانو جون گفته بودن لحظه تحویل سال یادشون کنم چشم حتما

 امسال اولین سالیه که من و صدف پیشه هم نیستیم آخی ولی قول میدم برای صدف و بانو دعای مخصوص کنم آخه نا سلامتی  ما اونجا کلی با هم خاطره داریمااا

برای تمومه خواننده های خوبه بلاگمم دعا میکنم که قسمتشون بشه

منم که دیگه  مشغوله سوغاتی خریدن هستم و کلی سرم شلوغه

راستی دعا کنید حالم زودتر خوب بشه وگرنه براتون دعا نمیکنم

در آخرم اینکه هر حاجتی دارید بگید من اونجا در همون باره  براتون دعا کنم

التماس دعاااا

تا بعد

نظرات 11 + ارسال نظر
علی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com/

سلام...
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی.
شدیدا التمای دعا
یا علی

الیسا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ق.ظ http://همین جا

همین الان فهمیدم آنفولانزا گرفتم نه سرما خوردگی:D

الیسا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ق.ظ

امشب موقع خواب همه قرص سرما خوردگی پیشاپیش خوردن تا به حال و روز من دچار نشن

الیسا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ

مامانم و بگو همش داره اسپند دود میکنه و هی می خونه اسپند دونه دونه اسپند سی و سه دونه .........

بانو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام.بابا خیلی اکتیو شدی ها؟هی تند تند آپدیت میکنیها ..نگی من هواسم نیس .! نخیر هست ..در ضمن ایشالله خوب شی سرماخوردگیتو بزار همون جا بعد بیا باشه؟...مرسی که منو دعای مخصوص میکنی ..بابا ما که لایق نیستیم..برو دم درش داد بزن .نه نه نه در گوشی بگو خدایا این دختره آدم شه .لازمه ها یه کم آدم شه .راستی سوغاتی زیاد نیار بابا ما که راضی نیستیم ..هی شرمنده میکنه مارو این دختره ..بابا ما که راضی نیستیم ..حاجتی جز آدمیت ندارم همین !!منتظرتم عزیز بیا ..ساله نو هم توی بهترین جای دنیایی ..خوش بهههههههههههههههههههههه حاااااااااااااااااااااااااااااالت ..حسرت میخورم .....راستی خوب از خونه تکونیه عید راحتی ها نگی هواسش نیس ..نخیر هست....راستی داری میای یه زنگی به استاد فاطمه بزن خدافظی کن ..سلامه منم برسون .....بپرس ببین صندلیش راحته تو کلاس یا نه ...

الیسا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://layaal.blogsky.com

سلام بانو جون یادم رفته بهت بگم استاد فاطمه دیگه با کلاس شده کلاساشو بیرونه دانشگاه برگزار میکنه اونم چی ۵۰۰ دلااااااااااااار باورت میشه اندازه ی همین بریتیش کانسل میگم قدر مدرکامون باید خیلی بدونیمااااااااااااااااااااااااا

صدف{آبجی بزرگت} شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام..... ایشالا هر چه زودتر خوب شی..ما که تازه بهتر شدیم بس که دکتر رفتیما حالمون از هر چی دکتر بود به هم خورد ..استاد فاطی رو بگو ...واقعا که...قباحت داره ۵۰۰ دلار ..

بانو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:12 ب.ظ

قباحت؟؟؟؟ از قباحت گذشته...ای بابا مردم به فکرن ..مثه ما نیستن که مدرک بگیرن بزارن لای پوشه تو کتابخونه ..مردم زبونه مادریشونو درس میدن ۵۰۰ دلار میگیرن ..ای واییییییییییییییییییی...راستی من تازه اومدم تهرانم ..هستی جان شبا یه سر تشریف بیار .خوشحال میشما....

هستی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ

من و بانو دیشب تو چت یه چیزی و کشف کردیم
شاید استاد فاطمه میخواد با این پولا جراحی پلاستیک کنه نه؟
;)

متین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ http://mmatin.blogfa.com

بلاگتوون عالیه موفق باشین سلامتی کامل و ... دعا برای ظهور

بانو سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

هستی جان بی فایدش .پولشومیریزه دور .بهش از قوله من سلام برسون بگو نکنه اینکارو از ماگفتن بودا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد